dissabte, 3 d’agost del 2013

SEAT 600. 50 ANIVERSARI

El "sis-cents" va ser la revolució i la llibertat en la gris postguerra franquista. 
A un preu de 73.500 pessetes (440 € actuals) va provocar llarguíssimes llistes d'espera per la seva adquisició. A casa meva em sembla recordar que vam "encarregar-lo" a la seva presentació de la Fira de Mostres de Barcelona per 65.000 pessetes!. Va anar bé per anar fent "guardiola". 
Un any després estrenàvem flamant cotxe Seat 600 dissenyat per l'italià Dante Giacosa (encara que nosaltres no ho sabíem), color gris perla, 
de 21,5 CV i que podia anar fins a 95 KM/hora amb la inicial matrícula verda i ja la definitiva B-186359 !
Va ser el cotxe dels tres germans i jo vaig fer les primeres sortides a la Costa Brava, al Montseny..., les passejades amb la novieta i fins i tot i anava a treballar quan vaig començar amb el tema del disseny...
Unes fotos d'homenatge del meu arxiu, incloent el fulletó publicitari de l'època. 
... Algú de vosaltres ha conduït un 600?








PER TORNAR AL MENÚ PRINCIPAL:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada